Isnin, 13 September 2010

asal usul kuh ...

what's up dude .. wkaka.. nk ctew yg ne satu ye? aku berminat nk ctew 'binatang' nie kt kowg tw..
dulu2 an.. member2 aku sllu gak tnye.. 'awat hang nye kg byk?' pahang ,perak ,pOrt dickson, + klang an3x?
tp .! aku tk minat ler nk ctew belah mak aku.. hik hik hik. dlu2x an.. aku pon pk gak. asal r kg belah bapak aku nie b'lmbak? smpai ada yg tebak yg che (atOk) aku nie kawen ramai .. wah .., b'asap2 tlinge aku.. hahaha .
mule2 aku pk. p'temuan nenek aku cm owg skrg.. jmpe kat selangOr pztu baru bwk jmpe mak bpak kat kg..
upe2 nye tak..
citew nk start daa,
nenek aku n che asalnye dari perak.. haa... nk twu perak kt ne? aku tgok an.. bpak aku bwak krete. ayah aku lalu Ipoh > taiping> batu kurau> last b'mcm2 cangkak tu da smpai r kg aku tuh..
mek ayah aku nie.. dulu miskin . skrg da byk harte.. tanah berekar2. huiiyOo!. tp aku salut r.. cZ ye r, dlu nuting. but now.. hurm. beliau2 nie. dlu dok blakg umah Tok Mek jew.. buad umah kcik jeeee!
akibat tkthan sgt. mereka pon pndakh ler ke pahang, time tu 'tanah rncangan pahang' ... Felda.! sebab tu r.. kg aku ad 2.. agipon.. kat perak Onyang aku ad ag.. panjang glew umOr owg tue tu.. Fuh!
citew len lak yee..
kowg2 twu.. aku da twu daa. asal ler aku nie pemilih ,cerewet! rpe2 nyee.. che aku nie pon owg nye memilih gakk... Baka die la aku waris.. ee.. tgok die2 pon tk beli baju raye. milih sgt! nseb baek aku nie beli gak.. hehe. klow tk .tk brye la aku.. huh! tadi pon aku ley gak shopping beli baju raye ag. smentara ada sale kn?
aiiya.., aku da tk tw. nk ctew pe . da malam ler.. tat lo .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan