Isnin, 6 September 2010

penutup ramadhan.


pejam celik. pejam celik.. da 27 ramadhan .. lagi 3 hari jeee. bg aku. itu la petanda PMR sudah dekat.
sebulan ramdhan. mcm2 aku lalui. tetapi. aku mseh tidak dpat yg aku azam kn..
kenape ye? aiiya. arinie kami adek beradek buat gotong royong terbesar.. semue tempat da di serviss.. para sahabat. anda semua di jemut hadir rumah saye.. hehehe. jgn tk twu malu mntk2 duet raye tw!


miss gilew raye taOn lepaz .. eh. bukan .. taOn lepaz nye ag..
yeke? eh.. ntah la.. ntah .ntah.. jap2 nk ingt blek..
2009- raye kat klg
2008-kat pahang
2007-kat ne ae?
Eh ..kat perak bile yA? ad tak? eh.. cmne ley lupe ae? ee.. ee..ee ...
argh! penat aku nk ingt blek.. hurm! hurn!
papee pon.. aku nk taOn nie ag bermakne wlaupun tnpe pak lOng ku yg telah mnjadi arwah..
:( (al-fatihah buat beliau)


...aduaiii! da blank otak ku.. tktwu nk citew pe ag ... nty ad ag.. aku edit blek..
daaaa ..
( chop! pay intention yaaa ... mulai skrg. jgn biase kan diri dgn ckap "bye"! sbab mkne nye ley buat elang iman..)


taraaaa.. aku da ad ctew baru.. aImi buad kek taw. kek batik.. haha..
agak sedap r.. tgok r spe tolong.. aku gak... (tolong tengok jee) ... eh.., tipu je r.. tolong kacau2 jee..
ada gak sumbangan aku btol tak? dari tkde.. melantak je lebey... tk ptOt lo.. nk tgok...? cmne akhirnye? jadi plk.. wlaupon ktowg men hantam ajaaa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan