Ahad, 31 Oktober 2010

fInal piala MALYSIA .

rase nyee cam blom terlambat nk story pasal bola..
smlm detik bersejarah bg PENYOKONG kelantan krne b'jaya mendapat pIala Malaysia..
w/pn aku peminat TEGAR Ne9 aku tetap SALUt dgn semangat juang yg d'tunjukkan oleh pemain Kelantan ..
meh cnie aku nak rumus kan 'binatang' nie..
sejujurnyee aku mmg frust gilew ne9 takdpt piala niee.
tp, bile aku pk balek.. taOn niee.. byk pemain yg tkde pengalaman maen ..
pemaen baru yg takpernah aku nmpak btg idong nyee.. heheheh
cam aliff, Qayyum, shahurain.. dll.
sO.. aku redha jelaaa.. kah3x ..
aku pasan start . Aidil keluar cOz kaki nye cederaa tuu.
ne9 troz jd MAJAL! . BENTENG pERtahanan ne9 troz jd dOwn!
ahh! taj pape laaa.. itu pon tkley cOver..



tp, aku tertarik r ngn pemain baru( act, bkn baru.. dlu die pmain smpanan je)
SHAHRUAIN .dari Kajang .. skli imbas cam akeem af ..
2 kali imbas cam Nabil raja lawak,... hahahha.
eh., mata aku nieee.. rabun btOl .. hehehhe

hurm. sOmentime aku takpuas aty ngn PENYOKONG kelantan.
bkan pee.. twu la da menang .takyah la nk kutOk ne9. ckap b'lagak la..
ee... tak matg laaa... hey, kita sme2 mlayu .. 1malaysia la wei!
da.. ko menang. oke laa.. agpon baru first time. :P
mauu kecoh pehal? sensitif tw.. agpon dpt jringkn gol mase kedue jee..
mase petame ? hmpehh..

attidude owg kelantan pn tak bguzz.. mereka mrah kite. tp mereka?
buang smpah mrte2x .. ludah tgh pdg? kotor laa..
sape nk kutip? kcian pkcik2 yg kne bersihkn.. tkde rase belas kasihan ke?
ckp laen. jdi laen.. hurm.. mmg laa. tksmue klntan cmtu..
tp sebab sowg.? smue dpt name buruk.. sO ..
SAPE YANG HARUS DISALAHKAN?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan