Jumaat, 22 Oktober 2010

hang out!

harinie saya sangat2 excited laa.. saya dan syiroo berjaya merancang cuti2 cinta kami..
tadi saya sangat sedih sebab GENJI tipu saya.. tapi tkpe. sok saya ley jumpe yg lagi better dari die..
hehehehe. saya tktwuu nape saya eppy sangat pdhl nie bkn first time kami kluar..
tadi saya pk .saya nak online skjp jee tp tkboleh . sebab mereka2 pon sangat excited menulis perkara ini di FACEBOOK..
tapi., saya takut sangat kalau tak jadi.. memang saya tembak sorang2 laa.
berani mereka2 , last minite takjdi.. saya akan meraung dan berkat..
TAKMAUUU KAWAN KAMU SEMUA LAGI!
waaaaa :'(
mulut puaka adek saye memang kejam., die ley lak berkata tkjadi.. rase cam nk sepak2 jee die iniii..
esh! saya benci diee .. Allah memang maha adil tw.. mula2 Die bagi kekecewaan buad saya .
selepas ituu. Die bagi kegembiraan yang tk terkata buad saya...
ALHAMDULILLAH .. :)
sampai skrg saya mseh tersenyum dan tersenyumm..
saya syg mereka semua ..,
saya harap ayah bg..
INSYAALLAH ...
eh ., saya mauu crik baju.. nak hang out bersame orang tersayang ..
bUbye... sygz smuee...
thankz visit ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan