Selasa, 7 Disember 2010

my simple life~

hulaalla ..
Nor SyaidatuL Akmal ..
15 tahun (2010)
masa kecik2 dulu ..~
aku tak di bela mak n bapak aku..
tapi .orang lain yang takde darah dengan aku..
baek aku terima ajee.~
malam je and time parents aku cuti je .aku terpacak kat umah..
huhu~ time tadika makcik aku lak jaga..
makcik aku dulu garang.. seram aku nak dok ngan dia..
apakah daya. ku tabahkan hati dan jiwa ku. merelakan..
:(
hehe~ pape pun besh woo~ banyak benda aku twu..
and most important ramai yang s a y a n g aku..
hee! syg ke? tah tah. tak twuu.. ?
bila aku da besar nie.. urm,
aku mla ter pk.. dulu dulu dowg yang jaga aku.
segala benda benda aku dah tiada rahsia..
luar dan dalam mereka twu.
hehehe
bila aku marah. bila aku ada problem..
aku takperlu cakap. tengok muka aku dowang da twu..
betapa kagumnye aku terhadap mereka..
sygss lo~
then, klow aku marah , aku tacing kat dowg..
dowg mesti cakap.
"takyah laaa..kami da kenal pangai kau cmne ,
kami yang jaga.. "
so, aku simpulkan tak susah kot nak kenal aku.
nak paham pangai aku..
bila start nak masuk 16tahun nie an.
aku rase cam banyak yang berubah kat diri aku..
aku cepat naek angin.. cepat tersentap..
and sangat sangat garang,
aku pun taksuka budak kecik..
tapi aku berminat ngn lelaki yang sukakan budak..
pelik tak? o normal jee ye?
huu~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan