Rabu, 16 Mac 2011

kelate o kelate ..

ambo nak ctow .. eceh! pyo ajee syai nie :P taktak .nie nak ctew pengalaman bercuti .sumpah gile besh .! rugi uh! rugi sape yg tak ekot .. mule2 hajat nye . hanye nak hadiri majlis pertunangan abg sedare .. untung laa.owg da bertunang . ( ape rasenye klw da bertunang ye)
alang2 menyeluk pekasam .kami pun melancong sekali r .. hari pertame smpai . ye r .. rest2 dulu ..2nd day .. ada majlis merisik and bertunang kan. balek dari tu . kitowg semua .p PASAR SITI KHADIJAH . alamakk syai da lupe r .btw, kitowg duduk sane selame 4 HARI 3 malam.. time malam uh .yg besh gile . syai n kakak just kite 2 owg p merantau sendiri .jelajah waqaf CHE YEH .. tak silap tu malam yg ke 2 .. balek 1 PAGI .besh tak besh? kat cni .tak besh kalau tido . kalau tak tido takot lak nak berjage malam2 .. kat kelantan ..memang kuno gile uh .byk kawasan kg .tp! rumah2 dowg takley blah ..semue besar2 .jarang umah kcik auw..
then an .dowg nye signboard semua asa tulisan jawi .mmg tak pupus laa tulisan jawi . 3rd day .ktowg p siam .. sempadan .alang2 ad k kelantan .ye pergi ..
mahal uh barang kat sane .. saket aty aku .. t-SHIRT JE DA 15 .. siott an ? tp tp .aku da murah .aku beli .selendang baru , kasut baru ,sweater baru ,baju baru ..
bak kate semue baruu ..yg aku ralat nyee .aku tak dpt beli baju Ganu .. :( mak aku cakap .. 'ewahh,, da beli baju banyak .nak beli ag kan ? takyah lerr ..
hari ke4 uh ktowg balek ..then ,tak lupe p singgah kat terengganu .. cantek .masjid KRISTAL .. bertambah2 kagum aku :)
pastu ..pastu .. time semua lapar . memacam auw .. terjadi .hahah ..
urm . da r .smpai cnie je r .bubye ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan