Jumaat, 9 September 2011

malu malas :")

situasi dalam kelas : time subjek agama .. gara2 seorang tak hantar buku .semue kena panggil .urmm .malu lah gak ..last name it's me ..mase tengah berdiri uh ,aku memang dah rase satu benda akan berlaku .. ah! memang jadi gak lah .. bangun2 je .. ustazah dah membebel . aku lak just senyumm .hehehe ..and admit .yang memang salah aku pun ..sebab first :tak berusaha nak perbaiki tulisan ..mane taknye an ..krja semua nak cepat .aku belajar lah ngn ayuni dan adlina .mula lah .die suruh aku tulis .pastu bagi dowg pun komen lah :) aku pun tanye lah soalan baguss 'adakah faktor mata pen mempengaruhi tulisan .. kata mereka dengan yakin 'TIDAK'
aku tak lupe admit yang aku tertidoe sambil buat kerja ..biase lah remaja .mane nak tdoe malam .. aku cm brung hantu .malam berjaga . siang baru tidoe . ;0
akibat nya camnie lah .. hurmm. dah lah ada para PEMBULI yang tegar ..(malang betul nasib aku )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan