Sabtu, 24 September 2011

saya tergoda :')

first reaction .. bila tengok muka depan majalah HAI <kim hyun joong> hurmm~ tak minat lah .. hehehe
aku punye lah pepelik nape lah ..ramai pempuan minat sngat kat die nie ..memang comel lah .. tapi it's better la klw pempuan saje yang comel bukan lelaki .. next page bout die lagi dan lagi .. 
oke .. bile selak je page laen .. wow .. start lah nak excited nak tengok .. 
tajuknye lelaki HOT 2011 .banyak lh . gambar2 lelaki koreA yang keluar .. baru aku perasan satu benda yang aku minat sangat ada kat body artis lelaki korea ..
six packs ..jujur lah ..kalau boleh aku nak suami aku body six packs .. baru besh nak hug :P uupps 
well aku sedikit memilih .aku sgt tak suke muke bf yang jambu n putih sgt ,, tapi kalau Robbert Pattinson . 
ehem .. sangat sangat suka lah .:) 
aku suke muke lelaki cm serigala. ganas cket .hehehehe 

body cam Christiano Ronaldo .taugh . :) uh! takley tahan lah .. :")



p/s : pape pun .. aku still ngan si dia :) aku akn pilih die even ada yang lagi better dari die <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan