Isnin, 10 Oktober 2011

from syai akma

default picture Fb saye ada gambar en.Genji lah. ada pape ke ngan die ? rapat je ? boleh tahan Dp. Untung lah.~ upss ,hehehe
kawan2 saye .. korang mesti tertanye an syai nie ape lah dulu cakap laen sekarang laen ..?
syhh.. korang chill dulu .. dengar aku explain k .gambar nie saje suke2 aku letak atas permintaan die jugak k ..
takde pape makne pun ..Ucuk kachak .. sye masih engat taw janji sye kat awk ..
BobOI dayana ..aku tak penah lupa saket yang pena aku cite an dulu . ape yang aku buat sekarang bersebab !'
jujur lah .aku pun takut gak ada tanggapan negatif  korang kat aku sebab letak picture nie .tapi ..(I can't explain)

yang aku tawu sekarang kitorang ada niat masing2 (me and genji) .korang takyah pk buruk pasal aku coz korang akan twu gak satu hari naty .baby Echa thanks sebab always engat an aku .and risau tentang aku dan juga selalu bagi nasihat kat aku .aku tak kan lupa .. 
p/s : pls don't judge anythingbout me 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan