Sabtu, 5 November 2011

selepas itu .

haihaihai ..



hurmm .. share share story ..



malam yang INDAH , selepas bergaduh . hahaha



tibe2 je . die datang rumah ..serius tak sangka . siap dengan cOKLAT yang tak buka tande harga lagi .. (taklah sweeet sgt sbb die boleh buat cmtu gk kt org laen)






mula2 datang .nak buat suprise pulak ..rase cam nak lari masuk rumah balek jee.. tapi sebab adik nye ada .. tak jadi lah ..buat malu je nanti depan adik die kan ?



tapi semalam adalah besh moment gak .coz first time uh lepak malam2 depan rumah .



tengok bintang (nie tipu) .. hahaha



kitorg borak2 .lame uh dari pkul 8 smpai 9 lebih ,mesti korang tanye kan ? makbpak takde rumah ke ? hey mesti lah ada ..kalau nak parents korang caye kat korang ..korang jangan tipu ,



jujur je .terima semua keputusan parents korang walaupn takdpat ..korang takut BF/GF korang marah ? come on .klw die sayang kan korang .die akan terima and hormat family orang oke '


then kitorang lepak lepak .daripada gate pemisah kami ..akhirnya dapat gak kami dekat tanpe ada pemisah .,means mak aku bagi green light lah bagi masuk .hahaha ..





korang mesti ter fikir .eh? parents die mane ? boleh ke ? ee tak malu .. hahahah


oke lets me explain ..sebenarnya .parents aku memang ada .parents aku oke sebab aku jenis yang tak tipu mereka ..kalau aku nak keluar pergi mane2 .aku memang jujur bagi tahu ,aku keluar ngan die . so mak aku dah twu lah .. then, mybe parents aku tahu aku pandai jage diri .sebab aku nie anak sulung , korang kalau nak tipu jangan sampai kantoi .sekali dh kantoi selamenye mak korang susah nak caye .. lagi satu kalau mak korang tak bagi keluar ngan Bf/Gf korang ,, sokay lah ye .. sebab ada hikmah .. korang kena ekut je .


selalu nye makbpak kite nak duga je tuu~ jangan takut kalau die marah .. kalau marah uh means die memang bukan org baek2 and die takley paham korang .susah kalau dapat yang tak SERASI BERSAMA nie



p/s : amek tips nie untuk jadi seorang yang jujur





Tiada ulasan:

Catat Ulasan