Sabtu, 28 April 2012

beza sayang , cinta , suka

saat saya MENYUKAI seseorang,saya ingin memilikinya untuk keegoan diri sendiri -

saat saya MENYAYANGI seseorg,saya ingin sekali m'buatnya bahagia dan bukan untuk diri sndiri sahaja-

saat saya MENCINTAINYA, saya akn melakukan apapun untuk kebahagiaannye walaupun mengorbankan jiwa-

SUKA aadalah saat die menangis, anda akn berkata 'sudahlah,jangan menangis'-

SAYANG adalah saat die menangis dan anda akn menangis bersamanya ,-

CINTA adalah saat die menangis dan anda akan m'biarkannye menangis di bahumu sambil berkata 'mari kita selesaikan masalah ini bersama'-

SUKA adalah saat anda m'lihatnye anda akan berkata 'die sangat cantik atau tampan dan menawan-

SAYANG adalah saat anda m'lihatnya anda akan m'lihatnya dari hatimu dan bukan matamu-

CINTA adalah saat anda m'lihatnye anda akan berkata 'untukku dia adalah anugerah terindah yg pernah Tuhan berikanpadaku -

pada saat org yg anda SUKA m'nyakiti mu, maka anda akan marah dan tak mahu lagi b'cakap dgn die -

pada saat org yg anda SAYANG m'nyakitimu, anda akan menangis untuknya -

pada saat org yg anda CINTAI m'nyakitimu anda hanya akan b'kata 'tak apa, dia hanya tidak tahu apa yg die lakukan-

pada saat anda suka padanya,anda akan MEMAKSANYA untuk m'nyukai mu,-

pada saat anda sayang padanya , anda akanMEMBIARKANNYA MEMILIH ,-

pada saat anda cinta padanya , anda akan selalu MENANTINYA dgn setia dan tulus -

2 ulasan: