Ahad, 21 November 2010

Port Dickson di hati

huargghhh! penat gila baru balik kot.
balik-balik terus online .. kuang3.. poyo penat.(bukan kau yang bawa kereta pun)
oke-oke.. mari kita start cerita..

pada mula nya .aku sangat excited .kunun tulis kat fb
rindu kat Pantai. taksabar nak merasai kedinginan pantai .
malam tu sampai gak pukul berapa tah.. kitowg g carik makan.
makan satey kajang samurai/samuri (taktahu lak)
sudah siap makan kitowang balik g nginap kat Hotel bagan Pinang..
wOw.. lihat di dalam,.bersih.. takperlu la mak aku nak bersihkan
time pukul 12pagi tu. cousin aku ajak keluar g pantai .aku ne penyegan sedikit. tkpe laa.aku malu.. last2 pergi jugak.. aku pun pergi la amek mood pantai tu.
selepas tu aku pergi ekspo.

aku bosan. aku pun pergi la msg cullen.
lame aku tunggu. pukul 12 lebih baru die msg aku..
ee.. ape lagi gaduh laa.

esok pagi la mase yang di nanti-nanti kan.
horeee~ pergi mandi . besh! besh!
puass sangat-sangat. sampai hitam .

aku ber kesempatan naik kayak. wah, lenguh tangan..
hahahah
pak Salleh boleh pulak g mengamuk kat tengah laut tu. lawak gile laa.

balik je rumah.. aku men cari air nak mandi!
yang aku bengkek nye air takde..
ter paksa aku mengangkut dari luar ke dalam.
cam duduk kat pendalaman pulak. orang yang serba kekurangan air .
sebaldi je kod? takpuas ..

ini jelaaa cerita yang aku sajikan..
~the end~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan