Sabtu, 20 November 2010

kisah cinta


huaaa.., title tak boleh blah..
'kisah cinta'
terase mahu ber jiwang karat la... kui.kui.
hari ni.. kawan aku baru putus cinta ..
alahai. bukan 'first time'
banyak kali time.. and the reason still same..
it's too jelouse ., ah! so fed-up!
gaduh perkara Normal..
saya juga selalu gaduh tapi bukan reoson yang sama la
saya juga perempuan yang kuat cemburu ..
hahaha..
tapisi dia .tak kesah.. dia cakap takpe.. cemburu kan tande nya sayang..
alahai biee... sayang kan I ke?
geli. geli.geli .
. I memang sayang kan U jugak biee..
tapi .tapi I suka kat orang lain.. I siap da plan nak keluar dengan orang lain..
I kejam kan bie . huahua . kalau I cakap camtu kat bie.
jawapan bie ape? 'takpee.. keluar je. bie bagi.. keluar je dengan sape-sape U nak.
takpayah da Hirau kan I.. Ush! laen macam je bunyikk..
tak sanggup.tak sanggup ..

.. saya memang suka kat orang laen. tapi belum tentu orang tu suka saya..
sebab tu saya taknak .
alahaiii. saya tak heran dengan sape-sape.
wekp! saya nak die. tapi die nak orang lain..
lantak die laa.

SAYA SUKA DIA TAPI DIA SUKA ORANG LAIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan