Selasa, 9 November 2010

lalala~

aku bukanlah gadis yang SEMPURNA .
jauh sekali untuk menjadi gadis idaman ...

gadis yang penuh dengan masalah..
yang sentiasa menggangu masa mu..
masa tidur mu..
masa senggang mu...
miskipun itu bukan kemahuan ku..

saya gadis yang penuh dengan kesilapan...
yang sering kali menyusah kan kedua ibu bapa.
ingin jua saya mengelak.
tetapi saya tidak mampu..
kerana saya sering berharap dan sangat memerlukan kedua ibubapa saya..

saya gadis yang serba tidak tahu..
walaupun sudah menjangkau usia 15 tahun ..
masih lagi mengharapkan mak yang masak.
miskipun saya seharus nya sudah pandai memasak..

saya dambakan serba serbi sempurna ..
walau saya tak sempurna..
saya nantikan sahabat yang tidak hipokrit..
walau saya sendiri yang hipokrit..
saya bencikan orang yang syok sendiri..
walaupun, kadang kala saya yang berlebihan..

saya mahukan yang terbaik darinya.
walau saya tidak dapat memberikan yang terbaik...

dimana yang mesti diperbetul kan?
dan
SIAPAKAH YANG HARUS DISALAHKAN?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan