Ahad, 24 April 2011

kenangan di hospital

salam .,
bile Dr. Murni suruh duduk tinggal kat ward . pertama yg terlintas kat kepala . 'takutt' .
nape boleh takutt ye ? sebab takutt kena tido sowang2. SERAM .dalam ward pulak tu :(
tapi bile sehari da test duduk .rase taknal balek rumah pun ada . kat sane SUNYI .. ramai akak n abg JURURAWAT yg baek .. hehehe.. cam akak FAIRUS, FITRIAH ..ramai ag r ,
tapi tup tup .dpatsatu bilik ngn pesakit yg kuat DENGKUR . astaga .. hahahaha.
memang susa nak tidur malam .
secara jujur nye . aku da minat duduk hospital . besh :)
dapat tengok dOctor2 BEKERJA .. doctor pakar , doctor pelatih ..
yeah! I'the lucky one . coz di temuramah oleh bakal doCtor! dari 'FACULTY DENTIST' bla bla..
tak engat lak .. pastu siap boleh kenal dengan profesor dowg ..memang dapat pengalaman r :D
siap ley belajar lagi care dowg present tentang penyakit aku kat prof nye .
teruja sangat2 .
lagii lagii .aku sgt untung . sebab aunty aku seowg SISTER kat hospital SELAYANG .
so die bawak la aku keliling HOSPITAL . wow . macam2 penyakit aku dapat tengok ..
sampai terdetik kat hati .. 'aku pun nak TOLONG ubati dowg . aku nak jadi dOctor untuk kurng kat saket dowg . ' hehehe. berangan je kan? eh ,kalau tak pun aku nak la jadi JURURAWAT gak ..
agar muke sweet aku nie dpat kurang kan saket dowg , hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan