Isnin, 1 Ogos 2011

LUAHAN hati versi kedue :)

maaf versi pertama tak dpat diterbit kan disini ttapi hnye di buku KARANGAN.



versi pertama mndpt ulasan dari cikgu BM aku .Nurulliza :). kata nya .cinta sejati datang bil si dia benar2 ingin kamu jadi isterinya , wah, terharu maaa :')



hurm .tak kesa laaa.. tapi PERSOALANNya ,masih wujud lagi ke lelaki yang JUJUR?



untung laa sape2 yang dapat lelaki seperti itu? sape lagi ye nak aku luahkan hati ie ? :0 siottt cam jiwang gile laaa .hahahaAlign Left . ZulAzlanShah uh special .die laen dari lelaki laen . die PELIK .aku pun tktwu ape kat kepale otak die :( aku punye laa setia cam nak mati .die ley gak CURIGA .tak paham laa . tiap2 malam doe aku luah an kat die yang aku SAYANG kat die .agknye an bile aku tkde ,baru die hargai an ?patut ke aku tinggal an die ? tapi cam gile aa .coz aku SAYANG gile kot kat die .hurm.buntu laa .pale pening .. esh, susah an nak paham hati manusia nie :( KECEWA la KECEWA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan