Rabu, 21 September 2011

4science2 dimata aku :)

rasanya belum terlambat nak story tentang class baru nie .pertamanya nak perkenalkan jiran sebelah kerusi .namanye NurulAisyah .di comel .majoriti panggil die EChA .tapi atuk (amirulFazwan) panggil die CHACHA.dan nama gelaran yg die minat PEAH(ropeah) dulu kami tak rapat sangat sebab lain kelas.walaupun always lepak same2 .(die belakang kelas je)
die selalu protect aku bile kena buli .bila masuk je class baru .rasa malu sesangat .sebab dorang semua pandai2 ,yang satu class ngan aku dulu cume , nyot2 ,ain, and ouh lupeee :)
sekarang dah masuk bulan 9 kan .kat dalam kelas tu.semua aku dah tegur ,setiap kawan ada ceritanya .first nak cerita tentang aimanMazlan .anak cikgu mazlan tu. die sangat menyakitkan hati .tak lupe .mase tingkatan3 .die dengan sSELumber BADAK die pijak kasut aku .bile aku nak marah .die pulak ejek2 aku .memang serupa budak kecik ..smpai ke tingkatan4 .die masih tak berubah.asyik membuli je kerjanye pastu ejek2 name orang .ada ke patut die panggil aku TELINGA ? mentang2 lah aku operate kat telinga . die lak ada jerawat kat telinga .next, aku nak cite pasal FITRI .. die nie dah lama aku kenal .sejak dari sekolah rendah lagi . kitaorang rapat mase tingkatan3, dulu taktwu sangat perangai die .bile satu class ngan die baru tahu ,die pandai, gatal (for sure) tapi baik lah ..
fauzi , kekasih hati classmate aku..gelaran die POJI die tu gile2 .sesuai ngn echa . pemalu .ngade2 .manje .. hahaha .kire ngam lah sekepala. die suka buat muka .. kunun comell lah tu . "p pape pun klw perang mulut ngan die confirm seronok .. sebab die memang degil and kerja asyik nak menang jee .
NAZRIN.,die nie memang plek gile lah .. seriuss bukan aku sorang yang cakap .hampir semua ngutuk die . (upps) see. aku nak cite pelik nye . die tu suke pndang2 orang (bukan aku lah) pastu tersengih sorang2 . bukan nak kutuk lah tapi benda betul . kadang2 aku ngan echa pandang muka die tergelak2 .. kesiannnnn .
my beloved grandfather = amirul fazwan .. teacher Ngoh panggil fast-one . klw sape tak rapat ngan atuk mesti akan cakap atuk pendiam ..atuk nie blur2 gak ..:) ,
wafiy~ die hebat .. first time aku tengok die present BI (oral) aku da ternganga ..kagum doe ngan ayat2 die ..plus tahap confident die tu ..hahaha ..aku salut die lh .. (: bagi aku .. die tu ada karisma,smart, cool .. 
 <CERITA INI AKAN BERSAMBUNG DI MASA AKAN DATANG>


Tiada ulasan:

Catat Ulasan