Isnin, 19 September 2011

katakan TIDAK pada JERAWAT

di satu pagi yang kecoh .. aku menyuarakan rasa risau ku kpd shahira kachak dan fatin kamila 
syai akma : atin pandang cnie jap .aku nak tengok dahi kau.cuba ko tengok jerawat aku kat dahi banyak kan ? :(
atin : memandang kearah aku dan berkata ,, aku tkde jerawat  kat dahi kat pipi banyak lah ..
syai akma : kenape ye boleh tumbuh jerawat kat dahi .
atin: kenape pulak kalau kat pipi 
shahira kachak mula bersuara ..ehem ..
orang cakap kalau jerawat kat dahi tu .. "kuat berangan"
jerawat kat hidung tanda "ramai peminat "
-atin menunggu apekah tande jerawat kat pipi .
dengan confident shahira kachak menjawab ,, 
itu tande nye nak terima musibah lah tuu ..
hahahaha
saket gile perut aku gelak .boleh bergegar satu kantin , :)

ha.. cuba tengok nie .. kalau boleh zoom zoom lah ye ,, 
memang banyak pun ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan