Selasa, 27 September 2011

.. lens :)

eh? aku dah jadi bussinesgirl lah :P heheheh
ya ya ya ..oke .. so, aku nak promote barang yang dah ada ,, kat aku nie ,,
kaler ungu .
kaler Hijau
kaler coklat ~
kaler ape tah ,, pepandai lah telek sendiri ~
kaler pink ..



p/s : kalau u all tak puas nak tengok .sokay .. aku ley tunjuk scare life ..
a) lens nie ada corak laen ..kalau korang minat corak but tak minat kaler.okay coz ley order laen dan sebaliknye cam minat kaler but tak minat corak .tpi next week baru ley dapat
b) takde pos pos . terhad kat smkski dan area kapar .. or berdekatan dengan nye ..
c) harge u all boleh tanye secara personal kat aku .
d) sebarang tempahan or minat .. boleh gitau kat inbox Fb aku .. klik sini >syaiakma<
yang ada kat atas boleh dapat dengan segera :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan