Sabtu, 24 September 2011

tibe tibe aku teringat ..

aish ,pepagi ni aku bukannye nak kutuk orang lah kan .cume tetibe aku teringat benda yang buat aku marah sampai takley nak belajar dan fokus ,, :(
oke .. jop mula .. citenye bermula nye camnie dan berkaitan dengan jiran sebelah kelas aku .. 
kanan ke kiri ,, dirahsia kan ..serius aku memang taksuke dengan lelaki seperti die!
aku tak faham ngan die .. sebab aku berpendapat ..dekat rumah die tu takde ke cermin ? agak mustahil lah kan ?
kalau betul tak mampu nak beli cermin ,sokay lah aku boleh beli an..
dengan wajah yang tak tak seberapa ituu .. layak ke memilih perempuan? eleh, kalau aa lah .gerenti perempuan tu rabun .. chop , meh cnie aku terang an secara detail bout face die ,, die tuu hitam  eh macam tak baek je .. ayat sedap cket ,, gelap , rambut besar2 , muka ada jerawat .kalau dari jauh memang tak nampk lah kan sebb die tu an gelap :P 
time tu waktu rehat .die usha lah member aku nie ...kebetulan cikgu lalu .. cikgu cakap lah ..kamu nak ngorat die ke ?
then .die ngan kuat cakap .. 'NOT MY TASTE'
hello ?? kalau ekut an hati aku ,, aku terase nak patah balek and cakap .. ko beribu kali bukan taste die ..
kau sedar lah cket muke ko .. dah takde cermin kat rumah ? cermin muke sebelum aku bwak cermin dri rumah aku ,, tah2 .. perempuan yg taste ko pun nk termuntah tengok uke ko !
~ err' , terlebih emosi pulak~

p/s : orang yang tak sedar diri memang cam tu kan ? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan