Jumaat, 30 September 2011

Sambungan 4SC2 :)

Assalamualaikum, hyeeeeee. Yeah, it's me Echa. Yeah lagi sekali, aku diberi amanat oleh Cik Syai Akma empunya blog ni haa untuk sambung entri pasal bebudak class kitorang tu. Haa, okay nak sambung ni, nak cerita pasal jiran sebelah tempat duduk aku kat class, Nor Syaidatul Akmal Norhizam. Hihi, dia ni comel, kelakar taw orangnya. Dengan lesung pipit, mata yang sepet, haa, comel gituuu. Ya, seperti yang aku cakap tadi, dia ni baik taw, kelakar, kalau dia tengah marah, fuhhh, dia suka cakap macam ni "ERGHHH". hahaha, Sekarang ni dia tengah buat bussiness lens.
Then, aku nak cerita pasal Solihin. Kitorang panggil dia HinHin. haha, it sounds WEIRD right? Dia ni kelakar, kadang-kadang menyakitkan hati jugak, tapi best lah kawan dengan dia :)
Okay now aku nak cerita pasal Amira. Amira ni lemah lembut gila orangnya. Dalam mulut dia ada emas agaknya. hahaha, Dia ni comel, baik, best lah.
Jiran sebelah tempat duduk dia pulak, Izzaty, penolong ketua kami. Haa, dia ni garang. Okay aku tipu. haha, kitorang selalu kenakan dia dengan JanJan. Kitorang panggil dia TATY. hehe, Taty suka bergossip dengan Adlina. Budak-budak class panggil dia "MENGAMUK". haha, kesian dia. Dia antara yang tertinggi dalam class. Well, aku tinggi jugak okay. haha
Haa, AinNia, comel taw dia ni. Dia suka cari pasal dengan aku. Sabar jela, haha, aku pun suka jugak cari pasal dengan dia. Dua kali lima je. Kesian dia kena gossip dengan Nazrein. hahaha
Err, okay lah, tunggu sambungan entri ni sama ada dari AISYAH atau SYAI. okay daaaa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan