Selasa, 27 November 2012

MerdEKaa ...!

morNingg kawann-kawann :D ..
*jangan lupa mulakan hari anda dengan senyuman walaupun ada masalah yang menimpa atau SPM tak habis ? CHILL je kayy? Hari kOrang MERDEKA dari Spm akan tiba juga.

(trust me)

okay just abaikan gambar diatas takde fUnction .cuma saja-saja letak nak bagi korang caya kat aku . ;P hahaha..
bytheway , hmm macam mane lah kawan-kawan aku yang belum habis SPM tu .boleh buat ke tak? risau pun ada .. hahaha (ceh, saje je nak tunjuk caring)
yelah, aku kan dah merdeka .kononnya lahh! tapi rasa sunyi and bOsan gila tanpa bUku ,tapi bukannya aku nak cakap .aku ni rajin sangat baca buku .tapi ,entah lahh (byk betol tapinyaa ;P)
seBenarnya banyak benda aku Plan selepas habisnya SPM . tapi nampak gayanya .. rancangan aku takkan punya terlaksana sebab banyak  faktor yang menghalang. 

Nak tahu tak aku ape PLAN aku ?

PLAN A : Aku nak ambil lesen kereta , tapi baru-baru ni aku rasa macam MUSTAHIL je nak ambil lesen kereta , sebabnya aku ni Ngok sangat kot ? haha ..
camnie ceritanya ..time tu aku balik sekola, aku terasa moTor macam bergEgar sO, aku tak expected pape lah kan aku bawak je lah dengan rasa aman dan damai ..Then, bila turn ayah guna .hahahaha. kOrang pun bOleh tahukan ending dia ape? 

PLAN B : nak masuk KOLEJ KOMUNITI ambil course bakery ataupun memasak ..serOnok kann? hehehe ..nanti bila aku dah pandai masak or buat kek .. aku bOleh lah berniaga and jadi BUSSINESSWOMAN . cehh, gituu .. :D data-blogger-escaped-strike="strike">berangan je kan ?)
 tapii, hmm ,aku sentiasa berharap boleh jadi orang yang berjaya dan mencapai setiap yang aku cita-citakan .. (amin)

PLAN C : surelly, setiap Orang ada plan nak buat benda tu .. benda tu adalah bekerja.! yess, aku memang teringin nak pengalaman kerja .aku dah tanya kat FarahDayana nak kerja ngan ayah dia. tapi keputusan belum tahu lagi. Hmm .. ouh yee ,,aku pernah gak plan nak kerja kat 'kedai bunga' nak jadi Florist ,'kedai kasut' boleh try-try kasut .. or 'pekerja butik' boleh tengok baju cantik-cantik. 'berniaga pun boleh' sebab aku nak uji diri sendiri .boleh ke jadi juru jual yg mampu pengaruh orang lain ?

P/s : uppss! semoga aku berJaya :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan