Selasa, 27 November 2012

Jatuh Cinta..???

Selamat tengah Hari kawann :)
entry ni adalah entry kedua Aku buat .. hahaha . mengikut title yang aku tulis tu..
yess, aku mengadu dah melting  gila ngan SOMEONE :p ..

Ouh ya! sedar tak sedar dah habis cerita FAVOURITE aku tuu .. cerita ape lagi ?
cerita "THE GREAT DOCTOR aka FAITH" tu lahh .. sedih betol,. time dia habis sama dengan aku habis SPM . aishh! tak aci betol.. so no wonder lah aku ada terlepas episode dalam cerita tu .. bila sedar tak sedar cerita tu habis aku pun sedar tak sedar aku dah mula suka lelaki korea . sebab pada aku . pada aku lah kann ? lelaki korea ni cam pondan :P muka semua macam flower.. btw, bila tengok je dia pehh, tak boleh nak cakap lah .aku sempat berharap lagi aku akan dapat lelaki macam dia .huahuahua.. geli kann? 
 tapi bila aku cakap nama dia kOrang pun mesti cakap .tak mustahil sebab dia memang ramai peminat perempuan .. 



cuba tengokk , HandsOme kan dia? eh, tapi aku suka dia bukan sebab dia Handsome .tapi sebab KARISMA dia time berlakon dalam cite ni .. dia jadi Jeneral Choi Yong .. 




seriously, aku memang crazy dengan dia . tapi adik aku yg Jahat tu cakap camnie. nanti kat akhirat kau jumpa lah dia .hahaha. memang jahat kan? bila kat akhirat dah lupa dah semua benda.  dia pun aku tak pandang ;P 
btw, aku cuma suka dia sebab watak dia .bukan diri dia .. sebab orang yang kita puja bukannya sempurna ~


p/s : ambil prinsip schoolmate aku . 'nobody is prefect and he is nobody'



Tiada ulasan:

Catat Ulasan