Rabu, 28 November 2012

rindu lah kat Nurul Aisyah..


hOiii~, hahahaha . bila alone camnie kan mula lah terkenang benda-benda lama.. rasa macam rindu pulak ngan kawan-kawan especially ngan bestie aku . Shiroo, Dayana, Alia, Alice, Farah, tak terkecuali Echa .dia kan yg selalu ngan aku kat sekola .gila tak rindu kat dia. hahaa..
walaupun perangai dia tu pelik siket tapi aku selesa lah ngan dia .. dia jenis yang tak mendesak tapi kadang-kadang tu dia memang suka memaksa ..paling kelakar yang aku tak dapat lupakan bila dia "menangis" . kalau orang tak kenal dia mesti orang fikir dia tu macam sombong tapi sebenarnya tak .. :) dia pernah cakap ngan aku .dia tak boleh kena marah ..maksudnya dia ni sensitif lah kan .. aku akui bila dia kena marah muka dia terus berubah pastu bila orang yang marah dia minta maaf .dia tetiba nangis .sumpah lawak! (kes arina) 
tapi yang peliknya bila aku marah , dia buat muka .. ehh, tak nanges pulak? ehh, aku nie kan garang ..hehehe .. 
perangai aku ni teruk ciket kesian kat echa , kalau pergi mane-mane aku lebih selesa pergi sorang-sorang .so, aku selalu gak lah tinggalkan dia .then, bila masuk je dalam kelas .of  course lah dia marah aku sebab tinggal kan dia,dah lah aku tak bagitwu die, aku keluar mesti dia cari. bila dia marah mesti dia merajuk ..aku nie pulak jenis yang tak reti nak pujuk ,aku biar je kan dia .pastu ejek2 dia .. hmm sedih betol dia kann ? elehh, tapi dia pun jahat gak ..bila dah akhir-akhir momen kat dalam class. dia selalu buli aku ..sedih taw aku ? hahahaha.. sebenarnya banyak lagi aku nak 'mengumpat' pasal dia .. mybe akan ada entry rindu lah kat Nurul Aisyah 2 .

uppss, terbalik .hahaha





p/s : semoga dia bahagia dengan SAYANG dia ..amin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan