Rabu, 28 November 2012

malang lah sapa yang dapat kau -..-

Selamat tengah hari Guys !  semalam aku lepak-lepak lah ngan mak aku kat dalam bilik .. bukannya selalu aku dapat lepak dalam bilik mak aku .sebabnya aku ingat lagi bapak aku paling pantang bila aku atau adik aku yang lain duduk dalam bilik dOrang .hahaha .itulah yang aku bagitwu mak ..
sambil usha-usha bilik tu .tetiba aku terpandang almari . aku cakap ngan mak, 'dah lama kan almari tu ? rasanya sejak kita pindah kat sini (sementa) lagi ' . mak senyum je . 
dari pada isu sesama sampai lahh hal peribadi aku .pasti! mak tak jemu nak tanya ,sapa lagi yang mak tanya kan ? pasal someOne yang selalu aku text je lahh . hmm ,aku pun jawab lah dengan sejujurnyaa .. aku ngan dia takde pape .macam kawan biase lah kan ? lagipun semalam aku HOT gila lah ngan dia semalam ..! bOleh pulak salah sent ..hahaha .. 
Then, aku cite lah kat mak . pastu mak aku cakap lah .. aishh, malang betol sapa yang dapat kau nie?
 Guys! kORang tahu dah berapa kali mak aku cakap camtu ? lebih dari sekali taw .. thats mean dah 2kali . 
bila aku muhasabah perangai aku .ada beberapa yang mungkin menyebabkan mak aku cakap camtu .. 


1- aku ni cerewet .
2- aku ni suka mengomen .
3-aku terasa nak semua jadi sempurna 
4- aku suka membebel? hahaha
5-lagi..? lagii ..?

p/s : sampai sini je lah .. yang mampu aku senaraikan ."takde benda yang sempurna kan? so aku pun ada banyak salah dan silap .." aku berserah diri pada jodoh :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan