Khamis, 6 Disember 2012

rupanya banyak yang aku taktahu

selamat tengah hari .salam jumaat guys! ..
hm, bila semalam happy, hari ni mesti tak happy .why haa?
mybe ni memang normal kot? sebabkan kalau happy mesti sedih kalau ketawa mesti menangis .
ouh gOshh! 
seriously, aku rasa memang aku dan dia takde jodoh kot ? betul lah kann?
asyik gaduh je ..aku tak faham dia and dia pun takfaham aku ..aku harap sangat dia akan jumpa someone yang better than aku because aku bukannya baik sangat and aku pun bukannya SEMPURNA kan ? well. takde sape pun yang sempurna kecuali ALLAH swt, 
aku ni kuat jelouse surely aku always stalk dia punya acc Fb ..
hari ni aku usha dia punya acc .tetiba je aku ternampak sesuatu yang menyentapkan aku .hahaha
sumpah! aku memang sentap tapi aku bukannya budak kecik cam dulu tak boleh kawal perasaan sendiri .aku dah besar and dah habis sekolah dah pun kan kann ? hahaha 
aku ada perasan jugak dia always comment ngan someone ..she's not bad lah .
cantik.! better than me . lagipun dia pernah cakap .dia suka girls yang suka mekap-mekap, pakai lens, bergaya . tapi aku ni memang berbeza sebab aku ni just percaya kecantikan dalaman and natural beuty .hahaha .. KLASIK gila an aku ni? lagipun mak aku tak kasi aku pakai mekap-mekap ni. aku pun tak tahu kenape? tapi bila turn adik aku .nak pakai ape pun dia kasi .
tapi aku ni OPTIMIS kay .aku langsung tak fikir pape yang buruk or mendatangkan benda yang boleh menyebabkan aku sakit hati ..aku okayy .i'm okayy .. hahaha .

p/s : aku tak mengharapkan ape-ape pun kepada bakal hubby aku .cuma faham aku and jaga perasaan aku ,  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan