Ahad, 9 Disember 2012

kau antara kawan yang terbaik

assalamualaikum, hi, semoga korang yang baca ni sentiasa happy dan dikurniakan kesejahteraan kesihatan :) *saja nak sedapkan hati .
ouh ye, btw, hari ni aku nak cerita pasal ex-classmate aku (4 and 5 science 2)
okayy, dia ni memang special* hahaha sebab dia antara penyeri kelas kitorang . dia tu memang kecoh .and pastinya dia sangat NAKAL .betoll tak tipu kayy?
hmm. semalam aku text dengan dia .dia memang baik .aku beruntung sangat dapat kenal dengan dia  and sama kelas dengan dia :) aku ingat lagi sebelum kenal dia ..dia tu sangat jahat! Dah lah tak kenal pastu tak segan pijak kasut orang ;P 
then, last-last dapat pulak sama kelas :D .
Aku bukan nak puji dia tapi makin dia dewasa makin matang ayat dia .serious! haha..
dia banyak nasihat kan aku and make me calm .bila aku text dia kan.emosi aku always berubah tapi bukannya macam coupleII tu .feelingnya camnie .bila dia balas je ayatnya boleh buat aku ketawa terbahakII ,ataupun senyum sorangII sebab dia tu banyak merepek lah .boleh sakit jiwa kadangII .tapi bila aku ada problem and luahkan kat dia .air mata aku tanpa dipaksa boleh mengalir dohh! hahaha. aku rasa mybe dia anak sulung sama macam aku . sebab tu dia boleh faham aku kan? 
aku takkan pernah lupa janji aku kat dia.bila aku kahwin aku akan sediakan dia tempat vip yang special :D 
dah puas aku memuji dia sekarang aku akan bagi tahu pemilik empunya nama Muhammad NurAiman bin Mazlan . untunglah sapa yang dapat dia . btw, dia dah ada orang yang dia suka taw .so, tak boleh lah kacau ;) hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan