Rabu, 19 Disember 2012

penat. hahaha

hyeee ..selamat petang :) hari ni aku Happy sangat-sangat ..yelah,dapat exercise berbasikal .guyss! boleh kurus pulak ;p tapi paling seronok sekali sebab orang yang temankan aku and ajak aku keluar berbasikal  :) .walaupun naik basikal tapi dapat menghasilkan sweet moment .auuwww,
hahaha .korang nak tahu before hari nie abe tu gelabah gilaaa .tak henti-henti dia tanya confirm ke nak keluar .okay, seriously, mula-mula aku pun gelabah and malu gila taw .tapi nasib baik ada bestie @FarahFuad yang boleh temankan kami ..haha
mana tak gelabah beb, 7 tahun kitorang tak berjumpa .hari ni je lahhh ..semalam(malam) dia call aku.kitorang borak memang lama pastu kitorang pun mengimbau cerita kami yang lama time keluar naik basikal masa aku darjah 5 .. auww, kelakarrr!
Hmm. jauh taw kitorang berbasikal .tapi takde lah sampai aku give up.then bila aku kayuh slowww cm siput .Dia tibe-tibe je tarik aku punya handle sambil kayuh basikal .hahaha.serious! aku terkejut sangatt . tapi SERONOKK sebab lajuuuu~ aku siap boleh jerit-jerit lagi .. hehehe
sepanjang jalan tu aku and abe tu asyik bergurau jee.hahaha suara aku je yang dengar sepanjang jalan tu.. dia tuh suka bergaduh ngan aku .teruk betoll ..pastu kitorang makan sama-sama .abe tu yang belanja ;p hahahaha.  so, umum ketahui aku tak suka anjing .then abe tu lah protect aku daripada anjing .peh, sampai balik.aku still tak lupa benda camnie . 
Dia tu pun suka marah aku .. cakap pun .asyik nak menang je .HOT betol aku .nasib baik aku yang selalu menang .haha

p/s : pape pun sampai sini je lah cerita aku . selainnya biar aku yang simpan sebagai kenangan :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan