Isnin, 7 Januari 2013

aku menyesal

assalamualaikum. 
sering kali aku ingatkan diri aku supaya hargai detik-detik yang aku sedang lalui bersama dengan orang disekeliling aku .. 
tapi semakin kerap aku hargai, satu persatu orang yang aku sayang pergi tinggalkan aku . sejujurnya aku sangat sedih tapi itukan hukum karma . aku hanya mampu berdoa supaya Allah berkati setiap pertemuaan dan perpisahan kami ..
ape yang aku nak cakap kat sini . memang dugaan aku .Allah pinjamkan dia hanya untuk sekejap dan Allah duga aku .hahaha betapa beratnya nak buat keputusan .finally, untuk kali kedua. dia akan pergi tinggalkann aku macam 7 tahun yang lepas ..in fact! takde sape yang salah baik aku or dia :) 
untuk kali terakhir dapat lepak dengan dia semalam .(07/01/2013)  .
now, baru aku faham.kenape aku sedih gila bila hantar dia and pandang dia .
rupanya hari ni, kitorang akan buat keputusan yang betol-betol aku tak expect! 
btw, aku terima keputusan yang aku buat ni dengan redha tapi aku cuma takut satu jeee. aku takut aku akan rindu kan dia :'(  

p/s : azam aku tahun ni.nak ubah perangai aku yang kuat marah .chayok2! fightinggg 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan