Ahad, 6 Januari 2013

yeaahh! impian aku terCapai!

assalamualaikum my best fella :)
like the entry impian aku tercapai . ^.^ .nak tahu ape impian aku ? hahaha
bila aku dengar dorang semua kerja especially my member such classmate and my bestiee yang dah bekerja tuu .
and finallyyyyyyyyyyyy! hari jumaat tu aku berkesempatan lah juga jumpa classmate aku yang kerja kat scm (setia city mall) .firstly aku jumpa syahir .dia tengah lepak dengan echa,mas and kawan dorang .then aku pulak dengan solihin, riduan (ex-classmate), mira  pergi kat dorang ..hahaha miss gila kat dorang taw :) 
 then, tengok movie same-same :) cite parental guidness .ouh yee! thanks to Solihin sebab sudi belanja kami .yuhuuu! well dia kan baru dapat gaji .uppps! (ni rahsia)
time balik tu pulak .kitorang jumpa Aiman, Amal and sorang lagi tah sape namenye btw, tak penting coz bukannya classmate aku punggg :P hahaha
mira pulak nak beli KFC .aku pun bosan sesangat tunggu dia and i'm decide untuk pergi berjalan-jalan .tetiba pulak ternampak Sushi King tempat Syahir and Fauzi kerja .
aku terhendap hendap cari dorang and akhirnyaa! aku nampak syahir .aku lepak lepak lah ngan dia ..
lama cket tu Fauzi datang .hahaha mentang mentang lah kerja dekat makanan Jepun ,muka dia pun dah macam Jepun taw :P hahaha .
aku ajak lah dia bergambar .eee pOyo betol si Fauzi tu tak nak bergambar .(Lantak p lah dia kann)
but Syahir sporting cket .dia nak jugak bergambar ;) tapi gambar tu tak boleh di 'exposed' kan atas permintaan dia sendiri ..
Then, keesokan harinya cuba teka aku jumpa sapa?? surely! my classmate jugak Marimar (Nadia) hahaha. aku panggil Marimar sebab muka dia macam muka artis Filipina tu ..dia kerja dekat je kat kedai makan dekat SKI :) wahh excited bah aku jumpa dia ;) .
dOrang ni je lah yang aku dah jumpa ") tapi aku berharap sangat dapat jumpa kawan aku yang lain :( cam Aliza, Alia ,Shiroo (even dia tak bekerja) hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan